2 Ekim 2014 Perşembe

Tesisatçı Azgın Çıktı

Meraba ben Ayşe Gül 22 yaşında bekar bi kızım başımdan geçen olay 1 ay önce oldu ailem izmirde yaşıyolar ben ise üniversite nedeniyle ankaradayım neyse konuya giriyorum o gün eve geldiğimde mutfak musluğunun bozulduğunu farkettim tesisatçı çağırdım ben yaşlı birini beklerken aksine genç yakışıklı biri geldi üstümde askılı ve şort vardı çoçuk muslugu değiştirirken bende yanında masada bacak bacak üstüne atmış oturuyodum bi ara göz göze geldik işi bitmişti benden kahve yapmamı isteyince şaşırdım ama kırmamıştım ben kahve yaparken oda mutfaktaydı beni süzdüğüne emindim bi ara yanıma geldi siki vücuduma degmisti heycanlanmstım tepki vermeyince cesaretlendi heralde aklımda sex faln yoktu nese kahveleri icerken bacaklarıma bakıyodu yan yana oturuyoduk bacagı bacagıma degiyordu bu durumdan şikayetçi deildim bi ara elini bacagımda gezdirdi zevke gelmistim onunda çoktan siki kalkmıştı pantolonunu zorluyodu elimden tutup ayaga kaldırdı vücutlarımz birbirine degiyodu öpüştük daha önce hic bu kadar istekli öpeni görmedim yavas yavas boynumdan aşagı indi memelerimi operken elinden tutup odama goturdum hızla soyundum o da sadece sortla kalmıstı yine öpüstk sonra o memelerimi yaladı ben biran once beni sikmesini arzuluyodum yavasca külotumu çıkarp amımı yalamaya başladı zevk suyum akıyodu inliyodum resmen dayanamadım 22 cmlik yarragını elime aldım sonra yalamaya basladım köklüyodum agzıma bosaldı döllerini yuttum tekrar amımı yaladı ben sok artk diye yalvarırken o yavas yavas sokuyodu birden kökleyince ahh die inledim ben ahhh derken o ohhh diyodu sonra cesitli pozisyonlarla sikti beni o gün zevkin doruklarındaydım hergün gelir sevglilim deli gibi sevişiriz ….


sex hikayeleri oku |
mobil sex hikayeleri

2 yorum:

  1. Slm ankaradan vedat ben 1,76 boyum 76 kg 39 yasim gizlilige onem veren ne istedigini bilen olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar izleyip okuyup durmayalim arayin yasayalim ozele acik tel 536 329 77 17 kendini ozel hissedecegin anlar icin ara

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil