6 Ekim 2014 Pazartesi

2014 komşumla banyoda sex hikayeleri

Slm değerli     netwebcast.net  okuyucuları.  Ben OKTAY 28 yaşında EVLENİP AYRILDIM yakışıklı biriyim,olay bundan 4 sene önceydi evlenmeme üç ay kala oturduğumuz evi değiştirip daha büyük eve geçmiştik eski komşumuz aynur abla dul bakımlı 36 yaşında bir kadındı yeni evimize ziyarete geldi bende evdeydim annemde siz oturun ben perdeleri alıp geleyim dedi aynur ablayada çay ikram ettim evinizi merak ettim gezdirsene dedi bende olur dedim yaz günü evde üzerimde şortum ve tişörtüm vardı evi gezerken banyo kalmıştı gezmediğimiz orayı es geçtim ama o ısrarla banyonuz nasıl dedi bende göstereyim dedim banyo hoşuna gitmişti bana dedi evlenince karını nasıl sikersin banyoda dedi ben şaşırmıştım oda cevap versene dedi nasıl sikeceksin dedi bende bilmem dedim üzerime gelip ayaklarıma basıp duvara yasladı tişörtünü kaldırıp bunlar senin nasıl bende karınım nasıl hayal ediyorsan devam et sana   bırakıyorum kendimi dedi ama sikim ayaklandı kocamandı bende tamam dedim göğüsleri kocaman ve diriydi emmeye başladım sütyenini çıkarıp eteğini sıyırdım altında kilot yoktu sen kilotsuzmu geziyorsun dedim oda bu hayali kuruyordum günlerce kilotumu çantama koydum dedi başladım amını yalamaya bende soyundum ondan sakso istedim oda ilk defa sana çekeceğim dedi başladı saksoya beş dakkaya kalmaz boşaldım ağzına ama dahası vardı amı mükemmeldi tekrar sikimi ağzına alıp başladı sikim dimdikti kucağıma çıkıp amına soktu sikimi ama anlatılmaz amının içine girip çıktım içine boşalmamı istedi bende boşaldım ama o sallanan göt aklımdaydı   olmaz veremem orası olmaz dedi ama bi şartım var dedi bende tamam kabulüm dedim küveti doldurup suyun içinde sikersen olur dedi ve küvete girip ben altta o üstte sikiştik ama zevk almak istiyorsan domalacan dedim domaldı ben vurdukça çığlık attı ve suratına boşaldım ertesi gün bana gel gerdek nasıl olur göstereyim dedi bende gittim ve haftada bir sikişiyoruz hala bana senin için evlenmiyorum ama seninde iki karın var unutma diyor. 
 
 



3 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  2. Lutfen internet aldığın her insana inanmayin bana durut insan lazım cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAI ARZLYN ÖNCE GÜVEN GİZLİK DIYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBAMLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN RANDEVUNUZU ALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil