13 Ağustos 2014 Çarşamba

Türbanlı yanan dulu azdırarak hallettim

Slm antepten halil 35 yasinda esmer biriyim oturdugum binanin ust komsumuz aynur ablanin misafiri olan nazli cok tatli beyaz tenli ve kapali biriydi ablasina ev temizligi icin gelmisti aynur abla kocasi yoldaydi soforluk yapitordu evde agir dolap cekmem icin bana yardim et halil dedi cogu zaman isine ben kosardim neyse dolabi cektim oturma gurubunuda pdadan diger tarafa aldik nazli da yardim ederken egilince gogus arasi cok rahat gorunuyordu ben bir ara baktim sonra gozumu ayiramadim dehsetlerdi nazli bakislarimdan anladi ve biraz utanir gibi eliyle kapatmaya calisti ben tebesum edip goz kirptim gulmsedi neyse isim bitti evim alt kattaydi indim bi cay koydum sortumu giyip film izlemeye basladim birazdan kapi caldi kim o deyince ben nazli aynur ablam sigara istedi iki tane dedi kapiyi actim buyur gel vereyim dedim nazli iceri gecti beni suzuyordu nazli sende icermisin dedim sey ablam bekler al gotur bi bahaneyle cik gel burda ic dedim iyi olur dedi ve birazdan geldi yakti bi sigara cay felan derken biraz sohbet ettik dul oldugunu soyledi siz yanlizsiniz deyince hihi oyle dedim cok guzelsin nazli dedim guldu seni opmek istiyorum dedim ses cikarmadi yanastim dudagina yapistim oda karsilik verince altima aldim memelrgini sikip oksadim hosuna gidiyormu dedim kisik sesle cokkk devam et ne olur dedi ustunu cikardim dolgun vucudlu harikaydi meme uclarini hafif isirarak yaliyordum titriyordu amina indim am suyu akmis alev gibiydi dilimi icine surtuyorum ciglik atiyordu gotunun altina yastik koydum ve amini yukari kaldirip yaladim got deligini dilimle dairesel cizipyyaliyorum sen haikasin kimse beni boyle yalamadi ohhh uhh diyerek titriyerk bosaldi hadi erkegim sok bana istiyorum diyo sert sikimi aminin sutuna surtup kafasini soktum cektim immm hadi sok nolur diyo ve sikimi agzina verdim iyice islanmisti artik hazirdim sikimi amina deligine surup bir hamlede gecirdim attigi ciglik fenaydi artik vuruyordum sik beni askim diyo ben nazliyi sikerken altim inliyordu artik bosalcaktim sakin icime degil agzina bosaltim agzi dolle doldu ama domadik yine basladikk biraz dinlendikten sora bu sefer nazli gotume sok cok istiyorum seni dedi bunu daha sora anlatayim

2 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  2. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil