23 Ağustos 2014 Cumartesi

Aylin Teyzemin ayakları

Merhabalar hemen hikayeme geçiyorum bu hikaye tamamen gerçektir uzun zamandır arzuladığım bir aylin teyzem var annemin kuzeni o 34 ben 16 yaşındayım çocukluğumdan beri hep sikmek istediğim biridir Ama bir türlü ne hyaparsam yapayım olmuyordu onun çocuğu yoktu daha ve belkide bu benim için bir şanstı hep evdeydi çünkü kocası pilottu neredeyse hergün yurtdışına gidiyordu ve bir öğlen plan kurdum evine gittim beni görünce çok sevindi ve hemen karnın açmı diye sordu bende yok hayır tokum dedim ve geldi yanıma oturdu üstünde pjama vardı ve çok sexi görünüyordu bu beni azdırmıştı gece balkonda yattığı için sırtları ağrıyordu ve bana söyledi bende hemen bi masaj yapayım dedim oda çok iyi olur dedi ve başladım yapmaya ilk boynundan başladım 10-15 dakika boynunu ovduktan sonra yavaş yavaş aşağılara indim götünü geçtim birden hiç oraya dokanmadım bacaklarını ovdum sıra ayaklarına geldi ve sonra iyice azdım ben çocukluğumdan beri ayak fetishiyim parmaklarımı parmaklarının arasına soktum ve ohlamaya başladı bu benim hoşuma gitmişti sonra bana birden yeter dedi ve bıraktım 1 saat geçtikten sonra cesaretlendim dudağına yapıştım o bırak dedi annene söylerim dedi bende yalvardım oda tamam dedi oda azmıştı çünkü bana napıcaksın dedi bende sikicem dedim oda yapıcaksan arkaya sok dedi bende bakarız dedim götünü açtım çıplaktı sonra gidip gelmye başladıktan sonra boşaldım ve oda boşaldı sonra arka delik yetmeyince önede girdim kendimi tutamadım içine boşaldım oda bana tokat attı sonra gülmeye başladı herhalde sinirden sandım kocamdan çocuğum olmuyordu belki senden olur dedi ve bi posta daha attım her hafta böyle sikiştik ve 3 hafta sonra öğrendim ki hamileymiş bana aramızda kalsın diye yalvarıyor yani çocuğum olcak diye mutluyum canı sıkılınca eve cağırıyor ev boş diyor gidiyorum amını ayaklarını heryerini yalıyorum artık o benim karım ve sonsuza dek böyle gider umarım :)) sakın korkmayın cesaretli olun korkucak bişi yok

4 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  2. Ben Murat.Ankaradayım.Olgun yaş seviyeli güvenilir sırdas dosttan ve fantezili masajdan hoslanan evlicift arkadaslar arıyorum.. claspartner@hotmail.com 05392155501

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resimler bana ait

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZIYI DOYASIYA YASAMAK VE ZEVKİN DORUKLARINA ULASMAK İSTEYEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil