11 Kasım 2016 Cuma

Kuzimle ablama grup sex öğrettim

Selam benim adım cafer gecen yaz halamın evine gittik halamın kızı çok güzeldi bir iki kere göz göze geldik neyse aksam oldu herkes uyudular sabahleyin uyandım annem. Halam babam ve eniştem dışarıya çıktılar. Ben ablam halamın kızıyla evde kaldık ben banyoya kitim elimi yüzümü yıkadım sonra banyodan çıktım odama giderken halamın kızın odasının kapı deliğinden baktım o ne geceliklerle uyumuş bende dayanamadım odasına girdim yanına yaklaştım seslendim tık yok bende elimle yavaşça götunu elledim okşadım.
Benimki büyüdü bende çıkardım ve onun amına sürüyordum yavaşça geceliğini indirdim ve yarağımı onun amına yavaşça soktum birden uyandı ne yapıyorsun demeden ağzını kapattım elini tuttum ve amına soktum sonra ileri geri gidip geldim ağzını bıraktım oda azdı sonra boşalacaktım çıkardım ağzına verdim birden ağzına boşaldım.
Götünü çevirdim götü kuçuktu bende krem getirdim gotune surdum sonra kendi sikime de surdum sonra gotune yavaşça sikimin başını soktum biraz inledi birden bir kokledim bir inlediki ablam uyandi yavaşça kapıyı actı bizi gordu ne yapiyorsunuz dedi anneme soyliyecem dedi bende onu tuttum çektim yanima yapıştım dudaklarına kendini çekiyordu ben diyer elimlemi onun amına elliyordum oda yavaşça kendini bana bıraktı elbisesini çıkardım o guzel memelerini emmeye başladım bu sefer yatırdım yere yarahimi ablamin amina birden soktum oda bi inlediki ev cihliklar ciki neyseki hic kimse duymadi diyeriyle öbüsuyoruz ablamida sikiyordum on dakika geçti telefon çaldı annem yarim saate geliyoruz dedi bizde hemen banyoya gittik duş aldik duşta ablamı amından siktim halamın kızını da siktim ikisine de birer posta attım ciktik yemek hazırladık yemek yiyorduk annemlerde geldi 1 2 saat sonra kalktık eve gidiyoruz hep beraber ablamı artık her gün çatır açtır sikiyorum benden bukadar herkese selamlar

7 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





















































































































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİ 05374439447

      Sil
  2. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  3. Olgun durust samimi ve YALNIZ YASAYAN bir bayanla beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlar lutfen 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  4. Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87

    YanıtlaSil
  5. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SINIRSI SEKS FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VEGERCEK SEKSİ FANTAYI SINIRSIZCZA ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL EVLİ KAPALI TONBUL BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ İSTEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM05432828618

    YanıtlaSil