30 Ekim 2016 Pazar

Teyzemle ilk gecem



ben bursada oturuyorum bır gun dayımn nısan alısverısı ıcın annem teyzem ve ben heykele cıkacakdık ben nrmalde bole sylere gıtmem ama alıcagım seyı tek ben bılıordum o yusden bende gıddım bu arada yasım 19 her neyse 15 A otobuslerıne bındık daha merınosa glmeden otobuss flllendı nefes alamıordum annem ben ve teyzem sıkısmısdık bır kosede teyzemın alltında degısık turden fkt fazla kalın olmayan bır esofman vardı otobus tumseklerden gecdıgınde teyzemın gotu sag sola oynuordu bu arada teyzem benden hıc cekınmezdı evde olsn baska yerde olsn yanımda resmen usdunu cıkarıırdı tabı sadece sudyenını gorebılrdım bakmazdım bende cekınırdım artıq az kalmıs gıdıcegımzı yere otubbus bu kez ıgne atsan yere dusmucek sekle geldı annem en onde teyzem onun arkasında bende teyzemın arkasında cama yaslnmısız gıdıoruz ben teyzemın kalcalarına oldm olası hastayım saden dayanamadım hafıf parmaklarımla temas etmeye basldım anlamıordu fakat bır sure sonra cok azdım kendımı tutamadım fermuarı acıp penısımı cıkardım koseye dogru tuttum teyzemın kalcasına deydırmemle daha arkaya bakdı annem ıse o sırada on koltukda bırı ıle muhabbet edıordu teyzem bana ne yapıon sen len dedı esprılı bır sekılde ben bısı dıyemedım 1 kre daha deydırdım bana dondu ve senı oldurrum cocuk dedı bende tm dedım onunu dondu 1 daha deydırdım azmısdım nabım bu kez ama resmen esofmanı ıle delıge gırmısdı aletım oda bu kez yerınden zıplar gııb oldu kulagına yaklasıp teyze ne olcak fln dedım sesını cıkarmadı bende dwm eddım yapma deseymıs her neyse kalcalarını manyak oksuyodum resmen pamuk gıbıydı 2 yanagıda sora ındırmeye calısdım esofmanı fkt hepsını ındıremedım tepeden tepeden kulodunu sıyırıp ıcıne sokdum dehset bısıdı o sırada otobus durdu ınıcez sandım fkat kırmızı ısıkmıs buna cok sevındım dwm eddım sokmaya ıcerısı cok sıcak ve sulydu teyzemın ben bu anı yasamak ıcn neler vermezdım saden bayılıordum ona aletım gotunun arasında kayıyordu resmen o kdr rht sıkıordum teyzemı oda gozlerını kapayarak kendını tutabılıordu annem muhabbetı bıdırdı teyzeme sole bır bakdı neyın var dedı ben arkadan hala dwm edıordum teyzem arkasını donemedı bende farkedmedım annemı sora benı teyzeme sokarken gordu sesını cıkaramadı teyzemın surat resmen kıprkırmızı olmusdu( ) benımde ondan asagı kalır bır yanım yokdu tabe sora ınıcegımız yere geldık ve alısverısı yapdık evlere ayrıldık teyzem kocası evde olmadıgı zmn cocguna bakma bahanesı ıle benı sureklı cagırıoyrdu salonun ortasında kac yuz kere sıkısmısdık cocugu bızı ızlerken neyse artıq bıtırım bır dahakıne baska bır deneyımımı sızlere sunacagım

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPDEN PATNER KRAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENİLİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ FANAZİ KACAMAK YAPMAYI BİSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN RENK KATMAYI İSTEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil