24 Eylül 2014 Çarşamba

Hastanede Sex sex hikayeleri

hemşire nuranla olan hikayemi anltacağım size dostlar.ailemin zoruyla hastaneye götürüldüm göz muayenesi için ancak göz derken kulak,kulak derken boğaz komple checkupa girdim bu checkup için 2 gün hastanede kalmam gerektiğini söyledi doktor.neyse diyipodama geçerken doktor bana nuran hanım size refakat edecek dedi.Nuran hanım uzaktan bize doğru geliyordu kıvrımları taaa koridorun sonundan belli oluyordu.Doktor beni uyardı nuran hanım biraz oynaktır siz ona kanmayın bütün hastaları baştan çıkartır dedi.Bende tamam dedim ama içimden doktor bir an önce gitse de şu muhteşem hemşireyi siksem dedim.Üzerimde hasta elbisesi olduğu için altımda külot yoktu.Doktor bizi bırakınca bizde hemşire ile odaya girdik.Oda da hemşire bana el muayenesi yapmaya başladı o beni elledikçe sikim dimdik oldu.Biraz güldüm,kusura bakmayın dedim insanlık hali size karşı öyle bişeyim yok dedim.Oda neden bişey olmasın beni beğenmedinmi diyip sikimi tuttu.Bi anda kıpkırmızı ile mosmor olan sikim nuran hemşirenin ellerinde kaynamaya başladı.sıvaz sıvaz sıvaz mahvolmuştum çıkartıp sikmek istiyordum. yatırdı beni hasta yatağına külodunu çıkarmadan yarım saaat boyunca üzerimde gidip geldi resmen bana işkence ediyordu.kilodunu çıkarmıyor bir türlü bana vermiyordu.yeter deyince herşey bennim istedğim gibi olacak dedi.ve ellerimi yatağa bağlayıp dimdik olan yarrağımın üzerine oturdu kendimi boşalmamak için zor tutuyordum.onu orada tam 1 saat siktim.Sonra öğrendimki nuran hemşire 25 35 yaş arası erkeklerin hepsine veriyomuş.Sağolsun bizide gördü anlatayım dedim bu sex hikayesini.

2 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPDEN PATNER KRAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENİLİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ FANAZİ KACAMAK YAPMAYI BİSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN RENK KATMAYI İSTEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil