1 Haziran 2014 Pazar

Anneme Genç Dostumu Tavsiye Ettim

Ben işyerinde muhasebede çalışıyorum. Aynı iş yerinde çalışan ayşe isminde benim yaslarımda bir bayan var. Yaklaşık 6 aydır samimiyetimiz var. ayşe evli ve bir çocuğu var. İşyerinde sigara içmek yasak olduğundan sigarayı birlikte yukarıdaki çay ocağında içiyoruz. Bir gün yine sigara içerken çay ocağında bizden başka kimse olmamasından da cesaret alarak ayşeyle daha samimi konuşmaya başladık. Cinsel hayatının nasıl olduğunu, kocasının onu tatmin edip etmediğini, soruyordum. O da bu sorulara cevap veriyordu. Cevaplardan anladığım kadarıyla kocasıyla arasında cinsel açıdan sorunlar vardı. Sorular daha da ilginç bir hale gelmeye başlamıştı. Ben ona kocasının cinsel organının ne kadar olduğunu sordum. Belki organın küçük olması seni tatmin edemiyordur dedim. (  )   O da bana bunu nasıl anlayabileceğimi kocasınınkinden başka bir kişinin aletini görmediğini söyledi. Tabi ben bu muhabbeti ederken benimkide kalkmaya başlamıştı ve en sonunda dayanamayarak ve cesaretimi de toplayarak ayşeye “istersen benimkine bir bak böylece anlayabilirsin” dedim. O da bunun burada nasıl olacağını sordu. Ben de “kapıyı kapatırız zaten kaç saniye sürecek” dedim ve ayağa kalkarak Ayşenın oturduğu yerin önünde durdum. Ayşe de pantolonumun üzerine elini atarak…aletimim boyuna bakmaya çalıştı. Aletimi dışardan eline alamayacağını isterse fermuarımı açabileceğini söyledim. O da utanarak fermuarımı açmaya başladı fermuarımı açıp aletimi dışarıya çıkardı ve birden ağzından oh sesi çıktı. (    )  Bana bakarak “kocamın aleti ancak bunun yarısı kadar” dedi. Ben de isterse onu okşayabileceğini söyledim. O da aletimi okşamaya başladı. İkimiz de heyecanlanmaya başlamıştık. Hem yaptığımız işten hem de birisinin gelebilecek olmasından .Ayşe daha fazla dayanamayarak aletimi ağzına aldı. Aletimin ancak yarısını ağzına alabiliyordu. Ama bu bile bana yetiyordu. Birinin gelecek korkusu beni daha da heyecanlandırmıştı ve en sonunda ağzına boşalıverdim. Fakat Ayşeyi o kadar istiyordum ki bir dakika sonra Ayşenin ağzından aletim çıkmadan yine sertleşmiştim. Ayşeye seni burada sikmek istiyorum dedim. O da bana bunun imkansız olduğunu birinin gelebileceğini söyledi. Ben ise ona “Sen sadece masaya doğru domal, külotunu hemen çıkar ve cebine koy eteğini kaldırıp yaparız, duvarın arkasında “dedim. Bunun üzerine Ayşe külotunu çıkarmaya başladı görünen manzara muhteşemdi. ayşeyi kolundan tutarak masanın ucuna dayayarak domalttım. (  )    Aletimi deminki boşalmadan kalan ıslaklıkla Ayşenin arkasından doğru amına yönelttim. Ayşenin da amı sulanmıştı. Başını hafifçe zorlayarak sokmaya çalışıyordum. Ayşe bu arada bağırmamak için dişlerini sıkıyordu. Sikim Ayşeye büyük gelmişti. Yine de çok istediği belliydi. En sonunda birden yüklendim ve Ayşenin amına kökledim. İçerisi gerçekten yanıyordu. Sıcaklığı beni çok etkilemişti. En fazla on kere gidip gelebilmiştim. Büyük bir zevkle Ayşenin içine akıtmaya başladım. Ayşe da zevkten gözlerini kapatmış getiriyordu. Böylece çok tehlikeli bir işten muhteşem bir zevk almıştık   ondan sonrada maceralarımız oldu onu gelecek yazımda anlatacağım..

3 yorum:

  1. Merhabalar;

    Ben Doc.Dr. OKTAY (Psikolog&Psikiyatr ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPDEN PATNER KRAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VERİCİ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENİLİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ FANAZİ KACAMAK YAPMAYI BİSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSIN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN RENK KATMAYI İSTEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil